Professionaliteit, bekwaamheid, en een goed pedagogisch klimaat is van groot belang voor ouders. Niettemin kunnen er zich altijd momenten of situaties voordoen die leiden tot ontevredenheid of die uitmonden in een klacht.
Iedere ouder heeft het recht een klacht in te dienen als de dienstverlening niet in orde is.
(interne klachtenprotocol)
U kunt direct contact zoeken met betrokkene of leidinggevende, of u kunt direct uw klacht voorleggen bij het Klachtenloket van de Geschillencommissie Kinderopvang. (www.klachtenloket-kinderopvang.nl
In het jaar 2022 zijn er geen geschillen binnengekomen bij de geschillencommssie.
- certificaat 2023geschillencommissie KDV De Blokkendoos
- Certificaat 2023 geschillencommissie KDV De Muziekdoos
- Certificaat 2023 geschillencommissie BSO De Kijkdoos
- Certificaat 2023 geschillencommissie BSO de Letterdoos
- Certificaat 2023 geschillencommissie BSO De Schatkist
Alle kinderopvangorganisaties zijn verplicht zich bij de Geschillencommissie Kinderopvang aan te sluiten.
Mocht u geen gebruik willen maken van de klachtenprocedure maar toch opmerkingen, suggesties of tips hebben dan kunt u deze altijd mailen naar info@sko-alv.nl
Meld uw kind aan Geef een wijziging door